Vigselringen...

När Julian friade så gjorde han det med en otroligt vacker alliansring i vitt
guld och nu måste jag bestämma vad jag vill ha för vigselring. Att han valde en alliansring gjorde det hela mycket svårare för mig, jag trodde ju att det var hans uppgift att välja den "svåra" ringen haha. Nu inser jag dock att jag har fått den bästa biten ändå för nu får jag välja och vraka bland alla dessa ljuvliga solitärer och vacka ringar. Svårast nu är dock att bestämma om det ska bli en Halo eller en Solitär med diamanter på sidorna, att det blir diamanter på sidorna är klart för det är snyggast ihop med min förlovningsring. Jag gillar ju vintagestilen och det kommer jag förmodligen alltid att göra.
För det är ju det också, jag ska ju ha den här ringen varje dag resten av mitt liv...

Här  kommer det lite bilder på ringar.

Min förlovningsring:


Fick den i vitt guld av Julian som förlovningsring.

Vigselringar som jag har spanat in:


Denna har jag provat, funkar perfekt med min ring men lite "uppenbar" att välja...
Bild lånat från engelbertstockholm.se



Den här älskar jag, det är nog den som för tillfället
känns mest rätt dock utan att ha provat...
Bild från 77diamonds.com



Superfin och lite samma stil som ringen ovan, har dock inte heller provat...



Den här är bara underbar, har dock inte provat...
Bild från 77diamonds.com

Vad tycker ni? Vilken är finast?

//Karina

Kommentarer
Postat av: Elli

Tack för dina tips!!!

Jag har mailat en av dom tjejerna nu.



Jag har googlat o googlat men svårt att hitta bra fotografer.. :/



vilka grymma ringar!

2012-05-13 @ 15:57:18
URL: http://elliwoww.blogg.se/
Postat av: Li

De två övre från 77 Diamonds är helt klart dom snyggaste tycker jag! :)

Och det är lite roligare att inte välja den helt uppenbara ringen.

2012-05-17 @ 10:05:10
URL: http://lipan.wordpress.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0