Tärnor

När det kommer till mitt val av tärnor så var det ganska enkelt att välja de som jag har frågat, jag har vetat länge att jag ville flera tärnor. Fyra tärnor är många tärnor, men jag ville så gärna ha precis dem som jag har frågat. De fyra tillsammans blir perfekt stöd för den stora dagen.
Att bli tillfrågad om att vara tärna må vara en stor ära, men det behöver inte betyda att tärnorna måste stå ut med den blivande bruden och den blivande brudgummen 24 timmar om dagen tills bröllopsdagen. Jag tycker inte heller att man som brudpar ska förvänta sig att man kan be sina tärnor och marskalkar om hjälp med allt. Deras liv stannar ju inte upp bara för att vi planerar bröllop.
När det kommer till tärnornas klädsel har jag alltid tyckt att de själva kan välja klänning, något som mina tärnor dock inte verkar vilja göra. Så nu får jag vara med och bestämma. Viktigast av allt är att mina tärnor ser strålande vackra ut under Julians och min stora dag och detta tvekar jag inte ens på att de kommer göra!

Nedan kommer några klänningar som jag tycker vore fina på mina tärnor:








Favorit!




Favorit!


Favorit!




Den här klänningen är fin men i en annan färg!

//Karina

Kommentarer
Postat av: Edina

Tycker alla klänningar är fina, men de finaste tycker jag är de du har som favorit:) jag gillar väldigt mycket klänningar med en ärm eller hur jag ska förklara det hehe så min absolut favorit av alla klänningarna är den med en ärm hehe. (3:e upp i från)

Vart har du hittat klänningarna? Väldigt fina!



Kram!

2012-05-29 @ 17:14:25
Postat av: Karina

Tack Eddie!

Jag tycker att det finns så många fina =)Skulle vilja ha allihopa. Jag kan också tycka att det är fint med band över bara en axel, plus att den hålls uppe då =) Klänningarna kommer från landybridal.co Var köpte du din brudklänning? Den var såå fin =)

2012-05-30 @ 22:40:08
Postat av: Edina

Hehe det skulle jag oxå vilja!

Jag köpte min från landybridal :) Kollade in sidan och de har ju ändrat rätt mkt. Nu finns det ännu mer klänningar än när jag kollade! hehe

Vi får skypa snart!

2012-06-01 @ 10:31:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0