Brudklänningar

När det kommer till brudklänningar så älskar jag sedan många år tillbaka Pronovias brudklänningar och därför har det fallit sig naturligt att jag har valt en Pronovias som brudklänning. Klänningen inköptes för någon månad sedan och hänger tryggt hemma hos min svärmor, där min blivande inte kan se den. Det är nämligen hans önskemål att inte få se klänningen innan bröllopsdagen.

Här kommer det några favoritklänningar från Pronovias.

Bild från pronovias.com
Modell Fresno, bild från pronovias.com


Modell Planeta, bild från pronovias.com


Modell Georgia, bild från pronovias.com


Modell Bermeo, bild från pronovias.com


Modell Piccolo, bild från pronovias.com

//Karina

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0