Färger

Att välja eller bestämma färger till bröllopet är inte det enklaste måste jag säga. Det är såå otroligt svårt att kombinera och kompromissa om färgval. Vi har kommit fram till så mycket som att vi vill inte ha rosa, blått, rött av något slag, marinblått, svart eller grönt. Vi vill inte heller ha guld eller gult. Pastellfärger går bort helt ( för det är ju inte barnkalas) och brunt är helt enkelt fult. Så vad kvarstår undrar ni?

Jo följande...



Jag trog nog att vi får tänja lite på våra färgkrav...

//Karina

Kommentarer
Postat av: Betul

When is the "Big day"??:)) För mig är det knappt två månader kvar, känner bara en massa stress och nervositet:))) Hoppas det går bra med all planering:)! Puss & Kram! Borde ta en fika snarast;)

2012-05-16 @ 14:02:09
Postat av: Betul

Hmm undrar om min tidigare kommentar försvann:S..

Hur går det med all planering? When is the "BIG DAY"?:) För mig är det knappt 2 månader kvar, känner bara en massa stress o nervositet:) Borde ta en fika snarast, var såå längesen jag träffade er..Kram!!

2012-05-16 @ 14:31:20
Postat av: Karina

Hej Bettan!

Vi gifter oss i maj nästa år, så vi har massor med planeringstid. Jag kan tänka mig att du är nervös om ni gifter er om två månader, blir det ett stort bröllop? Hur ser din klänning ut? Jag blir nyfiken bara bröllop nämn haha =) Vi borde verkligen fika snart!

Kram kram

2012-05-17 @ 12:23:20
Postat av: Betul

Jaa du, det kommer bli ett ganska stort bröllop med några hundra gäster från Turkiet, Europa och USA:)) Min klänning köpte jag i januari när jag var nere i Istanbul, det är en princess liknande klänning överdelen är bara pärlor:) Kan visa foto när vi ses nån gång innan bröllopet:) hade varit skoj om ni kunde komma, men julian sa ngt om att ni ska på bröllop i Korea:))

2012-05-17 @ 15:47:30
Postat av: Karina

Åh vad stort bröllop! Vi får fika snart så att vi kan vara alldeles bridezillas tillsammans haha!

2012-05-23 @ 15:33:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0